Sluiten
horeca-thee
Account aanmaken | Fleur de Café | Voor de fijnproevers

Een account bij Fleur de Café

We verwelkomen u graag als klant in onze webshop. Om u nog beter van dienst te kunnen zijn, raden wij u aan om een account aan te maken.

Wat zijn de voordelen van een account bij Fleur de Café?

Een account aanmaken bij de webshop van Fleur de Café heeft verschillende voordelen voor u namelijk:

  • Inzicht in uw bestelhistorie
  • Mogelijkheid tot een aanmaken van een verlanglijstje met favoriete producten
  • Altijd op de hoogte van nieuwe producten en aanbiedingen
  • U hoeft niet bij elke bestelling uw gegevens opnieuw in te voeren

Wanneer u  producten wilt bestellen in onze webshop dan kunt u tijdens het bestelproces direct een account aanmaken. Door een vinkje te plaatsen bij

Vinkt u dit aan dan hoeft u alleen nog een e-mailadres en wachtwoord in te voeren. Uw account is aangemaakt.

Zakelijk account

Als zakelijke klant kunt u ook eerst een account aanmaken voor u een bestelling plaatst. Klik dan helemaal bovenaan de website op ‘account aanmaken’. Bezoekt u de website via uw mobiel dan staat de optie ‘account aanmaken’ onder het menu.

Na het invullen van de gegevens klikt u op ‘Bevestigen’. Vervolgens gaan wij uw account koppelen aan de juiste klantgroep. Het kan zijn dat wij contact met u opnemen voor een kennismakingsgesprek. Wanneer u een bevestigingsmail ontvangt, kunt u daarna uw bestelling plaatsen en ontvangt u de korting die hoort bij uw klantgegevens.

De voordelen van een zakelijk account bij Fleur de Café:

  • Inzicht in uw bestelhistorie
  • Mogelijkheid tot een aanmaken van een verlanglijstje met favoriete producten
  • Altijd op de hoogte van nieuwe producten en aanbiedingen
  • U hoeft niet bij elke bestelling uw gegevens opnieuw in te voeren
  • Interessante zakelijke korting

Privacy

Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens. Deze worden alleen gebruikt om u te informeren over het verloop van uw bestelling en het factureren van  goederen en/of diensten.  Fleur de Café gebruikt uw gegevens niet voor marketing doeleinden. In onze Privacy Statement kunt u meer lezen hoe wij omgaan met de door u verleende gegevens.