Koffie

Op zoek naar een echt lekkere koffie die past bij uw smaak? Hier vindt u koffiebonen vanuit wel 20 verschillende landen. Allemaal van hoogwaardige kwaliteit. Zo zijn de Kenia koffiebonen in de van AA kwaliteit, de arabica koffiebonen geen B-keuze uit Brazilië, maar mooie koffiebonen uit onder andere Colombia en Costa Rica. Al onze bonen hebben een natuurlijke smaak. Wij maken geen gebruik van toevoegingen of smaakversterkers. Dit maakt de koffiebonen van Fleur de Café een gezonde keuze. Ervaar de ultieme koffiebeleving nu zelf. Kies uw koffiesoort en bestel uw koffie nu makkelijk online.

Aanbieding koffie

wfo1 Koffie van de maand

Koffie van de maand Nicaragua Catuai Finca Aurora 750 gram

wfo1 Thee van de maand

Thee van de maand Weerstandbooster 100 gram

Loring koffiebrander

De volgende stap in het professionaliseren van onze koffiebranderij is in dit jaar genomen. Sinds oktober 2018 is de koffiebranderij uitgebreidt met een Loring S70 Peregrine. Daarmee heeft Fleur de Café zich ontwikkeld tot een van de modernste en energiezuinigste koffiebranderijen van Europa.  De Loring is een brander van Amerikaanse komaf met uitzonderlijke skills.

Horeca koffie, een compleet concept

Over smaak valt te twisten, over kwaliteit niet. Wij van Fleur de Café leveren alleen de beste koffiebonen voor de Horeca. Wij bieden u koffiebonen uit ongeveer 20 verschillende landen aan, de zogenaamde single origins. Daarnaast bieden wij ook 20 soorten melanges aan van 100% arabica koffiebonen tot Italiaanse blends met een deel robusta koffiebonen. Al deze koffiebonen worden in onze koffiebranderij in Deventer vers gebrand. Daarbij wordt geen gebruik gemaakt van toevoegingen of smaakversterkers. Dit maakt de koffiebonen van Fleur de Café de beste en gezondste keuze. Ervaar de ultieme koffiebeleving nu zelf en bestel uw koffiebonen direct online.

Private label koffie

Wilt u uw eigen merk koffiebonen schenken of verkopen? Dan noemen we dat private label koffie. Private label is niet alleen super hip maar ook onderscheidend en bovendien de ultieme manier van marketing. Uw eigen merknaam die ook prijkt op de koffiezak, het koffiekopje, de koffiekaart. Het kan allemaal. De nieuwe trend voor de koffiespeelzaak en horeca is het doorvoeren van de eigen originele identiteit tot in de details, zoals in een eigen koffie.