Sluiten
Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hoe wordt mijn bestelling verzonden en wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen worden verzonden met TNT Post en Packs.nu . De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en de omvang van je bestelling. In de winkelwagen wordt aangegeven wat de verzendkosten zullen zijn. Zie Verzending informatie.

Hoe lang duurt het voor dat ik de producten in huis heb?

Zodra wij de bestelling en betaling van u ontvangen hebben, worden alle gegevens gecontroleerd. Als alles in orde is, maken wij de bestelling klaar en wordt deze dezelfde  (werk)dag naar je verzonden. Voor machines en servies is de levertijd 5-7 werkdagen.

De meeste thee en koffie is uit voorraad leverbaar. Mochten we van een bepaald product niet voldoende hebben waardoor de levertijd oploopt, laten we je dat uiteraard zo snel mogelijk weten.

De producten die ik bestel moeten naar iemand anders worden gezonden als cadeau. Kan dat?

Het is mogelijk om producten naar een ander adres te laten versturen dan het factuuradres. U kunt hiervoor de juiste adresgegevens invullen bij afleveradres. Wij hebben niet de mogelijkheid uw bestelling als cadeau te verpakken.

Ik ben niet helemaal tevreden met het ontvangen product. Wat nu?

Neem contact met ons op via info@fleurdecafe.nl en dan kijken we hoe we het kunnen oplossen.

Hoe wordt de thee verpakt?

De thee is bij ons voorverpakt in 100 gram, 250 gram en kilo's. Wanneer u 500 gram besteld krijgt u in principe 2 x 250 gram geleverd. Op deze manier kost het minder tijd en verpakkingsmateriaal (denk aan het milieu). Als u dit anders wenst kunt u dit aangeven bij uw boodschap aan ons tijdens het afrekenen.

Heeft u een HORECA bedrijf of een koffie en theewinkel?

Neem contact met ons op via info@fleurdecafe.nl of telefonisch via 0570-677722 voor persoonlijke advies.