Wat zijn de algemene voorwaarden van Fleur de Café?

Lees alles over aankoop, verkoop, garantie enz. in de Algemene Voorwaarden.

Heeft Fleur de Café ook winkels?

Fleur de Café heeft zelf geen winkel maar er zijn wel verschillende speciaalzaken die een deel van ons assortiment verkopen. Voor informatie over waar deze verkooppunten zich bevinden, kan je ons bellen op 0570-677722.

Kan ik zonder afspraak de showroom van Fleur de Café bezoeken?

Wij nemen graag de tijd om je zorgvuldig te woord te staan en advies te geven, daarom is het altijd noodzakelijk een afspraak te maken wanneer je onze showroom wilt bezoeken.

Kan ik bij Fleur de Café in Deventer ter plaatse producten kopen?

Ons bedrijf heeft geen winkelinrichting hierdoor wordt producten uitzoeken en direct kopen lastig. Wij raden je aan om je bestelling via onze webshop te plaatsen deze kan dan wel opgehaald worden, zodra de bestelling klaargemaakt is.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden en wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen worden verzonden met MyParcel en Packs. De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en de omvang van je bestelling. In de winkelwagen wordt aangegeven wat de verzendkosten zullen zijn. Meer lezen over de verzending.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, je kan jouw bestelling ophalen bij ons bedrijf in Deventer. Bij jouw online bestelling kies je dan bij verzending voor Zelf Ophalen. Je krijgt van ons een email wanneer de bestelling klaar staat.

Hoe lang duurt het voor dat ik de producten in huis heb?

Zodra wij de bestelling en betaling van je ontvangen hebben, worden alle gegevens gecontroleerd. Als alles in orde is, maken wij de bestelling klaar en wordt deze dezelfde (werk)dag naar je verzonden, mits de bestelling voor 12.00 uur bij ons binnen is. Uitzonderingen zijn producten waarbij een levertijd wordt aangegeven. Voor private label koffie is de levertijd 5-7 werkdagen.

De meeste thee en koffie is uit voorraad leverbaar. Mochten we van een bepaald product niet voldoende hebben waardoor de levertijd oploopt, laten we je dat uiteraard zo snel mogelijk weten.

De producten die ik bestel moeten naar iemand anders worden gezonden als cadeau. Kan dat?

Het is mogelijk om producten naar een ander adres te laten versturen dan het factuuradres. Je kunt hiervoor de juiste adresgegevens invullen bij afleveradres. Wij hebben niet de mogelijkheid je bestelling als cadeau te verpakken.

Ik ben niet helemaal tevreden met het ontvangen product. Wat nu?

Je heeft recht op retour en terugbetaling van het aankoopbedrag mits je binnen 14 dagen na aankoop melding maakt van het feit dat je het product wilt retourneren. De retourkosten dien je zelf te betalen, wij hebben geen postbus. Neem contact met ons op via info@fleurdecafe.nl en we zorgen voor een goede afhandeling.

Hoe wordt de thee verpakt?

De thee is bij ons voorverpakt in 100 gram, 250 gram en kilo's. Wanneer je 500 gram besteld krijg je in principe 2 x 250 gram geleverd. Op deze manier kost het minder tijd en verpakkingsmateriaal (denk aan het milieu). 

Heb je een HORECA bedrijf of een koffie en theewinkel?

Neem contact met ons op via info@fleurdecafe.nl of telefonisch via 0570-677722 voor persoonlijke advies.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van interessant nieuws over thee, koffie en espressomachines voor de Horeca? Meld je dan aan en ontvang onze nieuwsbrief 6 x per jaar in jouw mailbox.

Onze klantenservice

20.05.2022

Bestellen en bezorgen

Wij doen er alles aan om uw bestelling zo goed en zo snel mogelijk te verwerken. Is uw bestelling vóór 12.00 uur bij ons binnen, dan wordt deze nog dezelfde dag verstuurd.
Lees meer
20.05.2022

Klantenservice

De Klantenservice van Fleur de Cafe helpt u graag bij al uw vragen. Het lokale telefoonnummer en overige contactmogelijkheden vind je op deze pagina.
Lees meer
07.09.2020

Privacy statement

Fleur de Café gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens. Uw gegevens worden alleen gebruikt om onze dienstverlening zo goed mogelijk te verrichten.
Lees meer
07.09.2020

Algemene voorwaarden

Bekijk onze Algemene voorwaarden.
Lees meer
07.09.2020

Veel gestelde vragen

Heb je een vraag aan Fleur de Café? Kijk dan eens in de lijst veel gestelde vragen, wellicht staat jouw vraag erbij en vind je daar ook het antwoord op jouw vraag over koffie, thee, bestellingen en de bezorging.
Lees meer