Sluiten

KOFFIE EN THEE voor fijnproevers

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heeft Fleur de Café ook winkels?

Fleur de Café heeft zelf geen winkels, maar er zijn wel verschillende speciaalzaken die een deel van ons assortiment verkopen. Voor informatie over waar deze verkooppunten zich bevinden, kunt u ons bellen op 0570-677722.

Kan ik zonder afspraak de showroom van Fleur de Café bezoeken?

Wij nemen graag de tijd om u zorgvuldig te woord te staan en advies te geven, daarom is het altijd noodzakelijk een afspraak te maken wanneer u onze showroom wilt bezoeken.

Kan ik bij Fleur de Café in Deventer ter plaatse producten kopen?

Ons bedrijf in Deventer heeft geen winkelinrichting, producten uitzoeken en direct kopen, wordt daardoor lastig. Ook hebben wij geen PIN mogelijkheid. Wij raden u aan om uw bestelling via onze webshop te plaatsen deze kan dan wel opgehaald worden, zodra deze klaargemaakt is.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden en wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen worden verzonden met TNT Post en Packs.nu . De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en de omvang van je bestelling. In de winkelwagen wordt aangegeven wat de verzendkosten zullen zijn. Zie Verzending informatie.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja u kunt uw bestelling ophalen bij ons bedrijf in Deventer. Bij uw bestelling kiest u dan bij verzending voor Zelf Ophalen. U krijgt van ons een email wanneer uw bestelling klaar staat.

Hoe lang duurt het voor dat ik de producten in huis heb?

Zodra wij de bestelling en betaling van u ontvangen hebben, worden alle gegevens gecontroleerd. Als alles in orde is, maken wij de bestelling klaar en wordt deze dezelfde  (werk)dag naar je verzonden. Voor machines en servies is de levertijd 5-7 werkdagen.

De meeste thee en koffie is uit voorraad leverbaar. Mochten we van een bepaald product niet voldoende hebben waardoor de levertijd oploopt, laten we je dat uiteraard zo snel mogelijk weten.

De producten die ik bestel moeten naar iemand anders worden gezonden als cadeau. Kan dat?

Het is mogelijk om producten naar een ander adres te laten versturen dan het factuuradres. U kunt hiervoor de juiste adresgegevens invullen bij afleveradres. Wij hebben niet de mogelijkheid uw bestelling als cadeau te verpakken.

Ik ben niet helemaal tevreden met het ontvangen product. Wat nu?

Neem contact met ons op via info@fleurdecafe.nl en dan kijken we hoe we het kunnen oplossen.

Hoe wordt de thee verpakt?

De thee is bij ons voorverpakt in 100 gram, 250 gram en kilo's. Wanneer u 500 gram besteld krijgt u in principe 2 x 250 gram geleverd. Op deze manier kost het minder tijd en verpakkingsmateriaal (denk aan het milieu). Als u dit anders wenst kunt u dit aangeven bij uw boodschap aan ons tijdens het afrekenen.

Heeft u een HORECA bedrijf of een koffie en theewinkel?

Neem contact met ons op via info@fleurdecafe.nl of telefonisch via 0570-677722 voor persoonlijke advies.