Heeft u een vraag voor Fleur de Cafe? Laat het ons weten, we helpen u graag.
Veelgestelde vragen
Om het u makkelijk te maken hebben we de veelgestelde vragen gebundeld
Bellen
Wilt u iemand persoonlijk spreken? Op werkdagen zijn we tussen 09.00 en 17.00 uur bereikbaar op 0570-677722
Wij geven graag advies
Heeft u vragen over de implementatie van Fleur de Café koffie en/of thee binnen uw bedrijf, neem dan vooral contact met ons op voor een passend advies. Wij hebben ruim 15 jaar ervaring op de Horecamarkt/MKB en geven u graag advies over koffie en thee.
Niet tevreden?
Wij doen er alles aan om uw bestelling zo goed mogelijk te verwerken. Wanneer er onverhoopt toch iets niet goed is gegaan dan horen wij dit graag en zorgen we voor een passende oplossing. Lees daarvoor ook onze algemene voorwaarden goed door.
Ruilen & retourneren
Binnen 14 dagen na ontvangst kunt u de geleverde goederen, zonder opgaaf van reden, retourneren*. U kunt de goederen retourneren door in originele staat en verpakking met de pakbon, order bevestiging of factuur aan Fleur de Café te versturen. Retourzendingen zijn voor kosten en risico van de verzender.
*Op maat gemaakte goederen zoals private label- koffie en thee kunt u niet retourneren.
Adres
Hamburgweg 10
7418 ES Deventer
Bellen
Maandag tot vrijdag bereikbaar van 9 tot 17 uur.
Telefoon : 0570-677722
Overige tijden voor Verkoop : 06-34966393
Overige tijden voor Technische dienst : 0900-6777222
Overige gegevens
BTWnr: NL854149879B01
IBAN: NL60RABO0138647283, BIC: RABONL2U
SKAL: NL-BIO-01, 027810