Bestellen & Bezorgen

Wij doen er alles aan om uw bestelling zo goed en zo snel mogelijk te verwerken. Is uw bestelling vóór 12.00 uur bij ons binnen, dan wordt deze nog dezelfde dag verstuurd. Mits alle producten voorradig zijn. Mocht dit niet zo zijn dan informeren wij u hierover zo spoedig mogelijk. Standaard versturen wij uw bestelling via Packs, na het aanmaken van de verzendsticker ontvangt u een Track&Trace code in uw mailbox. Via de website van Packs kunt u uw pakket volgen. U kunt ook kiezen voor versturing met PostNL, dan betaalt u iets meer verzendkosten. Woont u buiten Nederland of op een Waddeneiland, dan ontvangt u uw pakket via PostNL. Voor winkels en wederverkopers zijn andere verzendkosten van toepassing.

Natuurlijk kunt u uw bestelling ook afhalen in Deventer, kies dan in de webshop voor Zelf Afhalen er worden dan geen verzendkosten in rekening gebracht. Zodra uw bestelling klaar staat, ontvangt u hierover een mail.

Let op! Ons bedrijf in Deventer heeft geen winkelinrichting, ter plaatse producten uitzoeken is niet mogelijk. Wel kunt u uw bestelling ophalen en contant betalen of met de pinautomaat.

Verzenden naar Nederland

Voor particulieren, bedrijven en Horeca

Gewicht Thee koffie   0 tot 1 kg   1 tot 3 kg   3 kg en meer    
Standaard 5 3 0 euro  excl BTW
Postnl 7 5 0 euro  excl BTW
Zelf ophalen 0     euro  excl BTW

Voor winkels en wederverkopers

Gewicht Thee koffie   0 tot 15 kg   16 tot 250 kg   Pallet <250 kg    
Standaard 10 0 0 euro  excl BTW
Postnl 10 0 0 euro  excl BTW
Zelf ophalen 0     euro  excl BTW

Verzenden binnen Europa 

Voor particulieren, bedrijven en Horeca

Gewicht Thee koffie   0 tot 1 kg   1 tot 3 kg   3 kg en meer    
België 10 7 5 euro  excl BTW
Frankrijk 17,50 15 12,50 euro  excl BTW
Duitsland 15 13 10 euro  excl BTW

Voor winkels en wederverkopers

Gewicht Thee koffie   0 tot 15 kg   16 tot 250 kg   Pallet <250 kg    
België 15 0 0 euro  excl BTW
Frankrijk 20 5 0 euro  excl BTW
Duitsland 15 5 0 euro  excl BTW
Betaalmethodes

Betaalmethodes

Als u tijdens het bestellen van uw winkelwagen bij het afrekenscherm komt heeft u de keuze uit de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDEAL: een online betaalmiddel. U betaalt er veilig mee in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw bank of uw bank app. 
  • Overboeking (SCT): met een SEPA overboeking kunt u een betaling verrichten via een bankoverschrijving.
  • PayPal: is een breed geaccepteerd online betaalmiddel, waarmee geld overgemaakt kan worden.
  • Visa Mastercard: is betalen via creditcard.
  • Maestro: is een debet kaart, vaak gekoppeld aan uw bankrekening.
  • Mister Cash: is een Belgische betaalmethode waarmee u in uw eigen vertrouwde bankomgeving kunt betalen.

Ruilen & retourneren

Binnen 14 dagen na ontvangst kunt u de geleverde goederen, zonder opgaaf van reden, retourneren. U kunt de goederen retourneren door in originele staat en verpakking met de pakbon, order bevestiging of factuur aan Fleur de Café te versturen. Het adres waar u de retour naar toe mag sturen: Hamburgweg 10, 7418 ES te Deventer. Retourzendingen zijn voor kosten en risico van de verzender.

Op maat gemaakte goederen zoals private label- koffie en thee kunt u niet retourneren.

Nieuwsbrief

Wilt u op de hoogte blijven van interessant nieuws over thee, koffie en espressomachines voor de Horeca? Meldt u dan aan en ontvang onze nieuwsbrief 6 x per jaar in uw mailbox. 

Onze klantenservice

20.05.2022

Bestellen en bezorgen

Wij doen er alles aan om uw bestelling zo goed en zo snel mogelijk te verwerken. Is uw bestelling vóór 12.00 uur bij ons binnen, dan wordt deze nog dezelfde dag verstuurd.
Lees meer
20.05.2022

Klantenservice

De Klantenservice van Fleur de Cafe helpt u graag bij al uw vragen. Het lokale telefoonnummer en overige contactmogelijkheden vind je op deze pagina.
Lees meer
07.09.2020

Privacy statement

Fleur de Café gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens. Uw gegevens worden alleen gebruikt om onze dienstverlening zo goed mogelijk te verrichten.
Lees meer
07.09.2020

Algemene voorwaarden

Bekijk onze Algemene voorwaarden.
Lees meer
07.09.2020

Veel gestelde vragen

Heeft u een vraag aan Fleur de Café? Kijk dan eens in de lijst veelgestelde vragen, wellicht staat uw vraag erbij en vindt u daar ook het antwoord op uw vraag over koffie, thee, uw bestelling en de bezorging.
Lees meer