Wat zijn de algemene voorwaarden van Fleur de Café?

Lees alles over aankoop, verkoop, garantie enz in de Algemene Voorwaarden.

Heeft Fleur de Café ook winkels?

Fleur de Café heeft zelf geen winkels, maar er zijn wel verschillende speciaalzaken die een deel van ons assortiment verkopen. Voor informatie over waar deze verkooppunten zich bevinden, kunt u ons bellen op 0570-677722.

Kan ik zonder afspraak de showroom van Fleur de Café bezoeken?

Wij nemen graag de tijd om u zorgvuldig te woord te staan en advies te geven, daarom is het altijd noodzakelijk een afspraak te maken wanneer u onze showroom wilt bezoeken.

Kan ik bij Fleur de Café in Deventer ter plaatse producten kopen?

Ons bedrijf in Deventer heeft geen winkelinrichting, producten uitzoeken en direct kopen, wordt daardoor lastig. Ook hebben wij wel PIN mogelijkheid. Wij raden u aan om uw bestelling via onze webshop te plaatsen deze kan dan wel opgehaald worden, zodra deze klaargemaakt is.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden en wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen worden verzonden met Postnl en Packs.nu . De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en de omvang van je bestelling. In de winkelwagen wordt aangegeven wat de verzendkosten zullen zijn. Meer lezen over de Verzending.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, u kunt uw bestelling ophalen bij ons bedrijf in Deventer. Bij uw bestelling kiest u dan bij verzending voor Zelf Ophalen. U krijgt van ons een email wanneer uw bestelling klaar staat.

Hoe lang duurt het voor dat ik de producten in huis heb?

Zodra wij de bestelling en betaling van u ontvangen hebben, worden alle gegevens gecontroleerd. Als alles in orde is, maken wij de bestelling klaar en wordt deze dezelfde (werk)dag naar je verzonden, mits de bestelling voor 12.00 uur bij ons binnen is. Uitzonderingen zijn producten waarbij een levertijd wordt aangegeven. Voor private label koffie is de levertijd 5-7 werkdagen.

De meeste thee en koffie is uit voorraad leverbaar. Mochten we van een bepaald product niet voldoende hebben waardoor de levertijd oploopt, laten we je dat uiteraard zo snel mogelijk weten.

De producten die ik bestel moeten naar iemand anders worden gezonden als cadeau. Kan dat?

Het is mogelijk om producten naar een ander adres te laten versturen dan het factuuradres. U kunt hiervoor de juiste adresgegevens invullen bij afleveradres. Wij hebben niet de mogelijkheid uw bestelling als cadeau te verpakken.

Ik ben niet helemaal tevreden met het ontvangen product. Wat nu?

U heeft recht op retour en terugbetaling van het aankoopbedrag incl verzendkosten mits u binnen 14 dagen na aankoop melding maakt van het feit dat u het product wilt retourneren. Neem contact met ons op via info@fleurdecafe.nl en we zorgen voor een goede afhandeling.

Hoe wordt de thee verpakt?

De thee is bij ons voorverpakt in 100 gram, 250 gram en kilo's. Wanneer u 500 gram besteld krijgt u in principe 2 x 250 gram geleverd. Op deze manier kost het minder tijd en verpakkingsmateriaal (denk aan het milieu). 

Heeft u een HORECA bedrijf of een koffie en theewinkel?

Neem contact met ons op via info@fleurdecafe.nl of telefonisch via 0570-677722 voor persoonlijke advies.

Nieuwsbrief

Wilt u op de hoogte blijven van interessant nieuws over thee, koffie en espressomachines voor de Horeca? Meldt u dan aan en ontvang onze nieuwsbrief 6 x per jaar in uw mailbox. Meldt u aan voor onze nieuwsbrief.

Onze klantenservice

16.09.2020

Bestellen en bezorgen

Wij doen er alles aan om uw bestelling zo goed en zo snel mogelijk te verwerken. Is uw bestelling vóór 12.00 uur bij ons binnen, dan wordt deze nog dezelfde dag verstuurd.
Lees meer
16.09.2020

Klantenservice

De Klantenservice van Fleur de Cafe helpt u graag bij al uw vragen. Het lokale telefoonnummer en overige contactmogelijkheden vind je op deze pagina.
Lees meer
07.09.2020

Privacy statement

Fleur de Café gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens. Uw gegevens worden alleen gebruikt om onze dienstverlening zo goed mogelijk te verrichten.
Lees meer
07.09.2020

Algemene voorwaarden

Bekijk onze Algemene voorwaarden.
Lees meer
07.09.2020

Veel gestelde vragen

Heeft u een vraag aan Fleur de Café? Kijk dan eens in de lijst veelgestelde vragen, wellicht staat uw vraag erbij en vindt u daar ook het antwoord op uw vraag over koffie, thee, uw bestelling en de bezorging.
Lees meer